تکنولوژی کنتیک (Kinetic)

Kinetic یک پلت فرم است. طی 20 سال گذشته، سیکو مجموعه‌ای از حرکات جنبشی را روی این پلتفرم ایجاد کرده است. هر کدام ویژگی‌های منحصربه ‌فردی را برای مصرف ‌کننده به ارمغان می‌آورد.

در نمایشگاه بازل سال 1986 بود که سیکو از اولین نمونه اولیه سینتیک خود رونمایی کرد. این ساعت که با نام آزمایشی “AGM” معرفی شد. اولین ساعت در جهان بود که حرکت جنبشی را به انرژی الکتریکی تبدیل کرد. این اولین گام در توسعه ای بود که 20 سال بعد، Kinetic را مترادف با سازگاری با محیط زیست، عملکرد بالا و راحتی طولانی مدت برای نسلی از کاربران در سراسر جهان کرد. از زمان عرضه در سال 1988 اولین ساعت تجاری موجود در آن زمان با نام جدید ( AGS ) تا به امروز، بیش از هشت میلیون ساعت با تکنولوژی کنتیک (Kinetic) فروخته شده است (تا سال 2007).

در سال 1998، Kinetic Auto Relay منتشر شد که دوره عملکرد ساعت در حالت استراحت را به 4 سال قابل توجه افزایش داد. در سال 1999، کرنوگراف جنبشی نهایی عرضه شد. شاهکاری که بهترین مهارت های ساعت سازی مکانیکی و الکترونیکی سیکو را در هم آمیخت. 2003 ساعت کرونوگراف جنبشی دیگری به بازار ارائه کرد. در Baselworld 2005، Kinetic Perpetual برای اولین بار ظاهر شد و راحتی و طول عمر را با یک تقویم همیشگی، درست به سال 2100 ترکیب کرد. در سال 2007، فناوری احساسی سیکو Kinetic Direct Drive معرفی شد.

فناوری کنتیک

فناوری پشت سیکو کینتیک شامل روتوری است که با حرکت ساعت مچی می چرخد. همانطور که روتور می چرخد، انرژی تولید می کند که سپس در یک باتری قابل شارژ ذخیره می شود. این امر نیاز به تعویض منظم باتری را از بین می برد و ساعت های Kinetic را سازگارتر با محیط زیست و برای کاربران راحت تر می کند.

شما می توانید ساعت های سیکو با تکنولوژی کنتیک (Kinetic) را از فروشگاه سیکو ایران به همراه گارانتی اصلی خریداری بفرمایید.

One thought on “پیدایش تکنولوژی کنتیک (Kinetic)

  1. یوسف فیضی شهریور میگوید:

    فقط این را بگوییم سیکو نشانه ملتی با شرف و غیور و سالم و دقیق و زحمتکش ژاپن‌ است اگر یک ژاپنی با من دوست شود به آن افنخار میکنم به امید دوستی تا ابد با ملت و کشور ژاپن برای ژاپنی ها از خداوند بهترین ها را آرزو دارم

  2. یوسف فیضی شهریور میگوید:

    فقط این را بگوییم سیکو نشانه ملتی با شرف و غیور و سالم و دقیق و زحمتکش ژاپن‌ است اگر یک ژاپنی با من دوست شود به آن افنخار میکنم به امید دوستی تا ابد با ملت و کشور ژاپن

  3. یوسف فیضی شهریور میگوید:

    فقط این را بگوییم سیکو نشانه ملتی با شرف و غیور و سالم و دقیق و زحمتکش ژاپن‌ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیکو ایران

به طور معمول در عرض یک روز پاسخ می دهد

سلام و عرض ادب خوش آمدید. لطفا برای گذاشتن پیغام روی گزینه زیر کلیک بفرمایید.